Az impulzus mint fogalom

impulzusmini.jpgA fizikában egy test mozgását leíró dinamikai mennyiség. Nagysága arányos a tömeggel és a sebességgel. És mivel a zárt rendszerek összes lendülete állandó kel legyen, köszi lendületmegmaradás törvény, teljesen világossá válik nekem, hogy két napi éhezés után miért híztam fél kilót három nap alatt.

Egyszerű a dolog. A lendület a sebesség és a tömeg szorzata, és mivel az én lendületem, a lendületmegmaradás törvénye miatt sem változik, de csökkentem a táplálékbevitel sebességét, logikus, hogy csak a tömeg nőhet. :(

Senki sem lép tovább. Mindössze annyiról van szó, hogy forog tovább a kerék, és a lendület illúzióját kelti. A belsejében valamennyien patkányok vagyunk, és egyre nagyobb kétségbeeséssel futunk a festett, kék láthatár felé, ami egy lépésnyivel sincs közelebb.

A nevem Nagy Gábor és súlyom 167 kg